Riscos Laborals

Xerrada primers auxilis FOL

El passat dimecres 20 d’abril Sergio Moliner, alumne de 2n CFGM d’Electromecànica va oferir a l’Aula doble per a tot l’alumnat de Cicles Formatius, una xerrada sobre “Primers Auxilis”, basant-se sobretot en la pròpia experiència professional de més de 15 anys, com a Tècnic Sanitari.

La xerrada va consistir en una exposició tècnica-pràctica amb imatges projectades i dinàmiques participatives d’alumnes de diferents Cicles Formatius, amb la realització de demostracions de tècniques tan importants; com ara, la maniobra de Heimlich o la Posició Lateral de Seguretat (PLS), entre d’altres.

La importància dels continguts compartits per Sergio i la transcendència dels mateixos per al nostre dia a dia, va despertar un gran interès per part de l’alumnat en tot moment i, va ser del tot agraït per part del professorat.

Simulacre 2014-15

Dim lights Embed Embed this video on your site

Esmorzars saludables

Aquest document pretén donar a conèixer la importància que té un esmorzar complet i saludable per a un bon desenvolupament físic i un òptim rendiment escolar.

Si voleu conèixer quin és l'ezmorzar més saludable cliqueu aquí .

Telèfons mòbils i salut

En la nostra vida diària ens trobem exposats a ones electromagnètiques de diferent intensitat, derivades de la presència de xarxes elèctriques, ordinadors, aparells microones, serveis wi-fi... i també per l’ús del telèfon mòbil.

Si vols saber els riscos que comporta un ús inadequat del telèfon mòbil clica aquí .

La grip

La millor manera de protegir-se i evitar la propagació de la grip és la vacunació i seguir unes bones pràctiques.

Si vols veure uns cosells pràctics, clica aquí .