FP-DUAL

Amb l'objectiu de donar resposta a les necessitats del mercat laboral, l'Institut de Flix aposta per al curs 2015-16 per la formació professional dual per augmentar la col·laboració entre els centres de formació professional i les empreses, en el procés formatiu dels alumnes.

La formació professional dual permet combinar els estudis al centre amb el treball remunerat a l'empresa.

Actualment un nombre significatiu d’empreses participen en el nou model de formació professional dual, fent possible que els alumnes puguin compatibilitzar la formació als centres educatius amb la formació en entorns laborals reals.

Aconseguir la implantació d'aquesta modalitat de formació revertirà, sens dubte, en la millora de la productivitat i l'ocupació al nostre país.

Vine a l'Institut de Flix i informa't o truca al 977410459

Dim lights Embed Embed this video on your site

Descarregueu-vos el tríptic informatiu de l'FP-DUAL clicant aquí.

Per a més informació podeu consultar la web del Departament d'Ensenyament clicant aquí.