Cicles Formatius

Jornada de "Motivació i visió de futur"

Els alumnes de Secretariat han organitzat les II JORNADES D’EMPRENEDORIA, a l’INS de Flix amb una conferència dinàmica amb activitats pràctiques per potenciar el propi desenvolupament personal, a càrrec de les senyores, Eva Pedret i Alba Nistal, dues joves emprenedores.

SORTIDA ALS JUTJATS AMB ELS ALUMNES DE CF

Els alumnes de CF Grau Mig de manteniment electromecànic, el 27 d’abril, van fer una sortida als Jutjats Socials de Reus per assistir a varis judicis d’acomiadaments improcedents i d’extinció de contractes. Tots van ser molt interessants pels alumnes. Aquesta activitat està organitzada pel mòdul de FOL, on s’estudia el Dret del Treball i els organismes judicials laborals.

XERRADA DE PRIMERS AUXILIS A L’ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS

La infermera Núria Allende, va fer una xerrada molt interessant sobre primers auxilis, a tots els alumnes de cicles formatius, també, es van fer pràctiques de reanimació cardiopulmonar, posició del cos en cas d’accident, trasllat d’accidentats, etc. Aquesta activitat és part del temari de la unitat formativa 2 de Prevenció i Riscos Laborals del mòdul de FOL.

Video promocional de CF administratiu Institut de Flix 2014-15

Us presentem el video fet pels alumnes de CFGM administratiu de l'Institut de Flix  promocionant aquests ensenyaments per al curs 2014-15.

Dim lights Embed Embed this video on your site

FP-DUAL

Amb l'objectiu de donar resposta a les necessitats del mercat laboral, l'Institut de Flix aposta per al curs 2015-16 per la formació professional dual per augmentar la col·laboració entre els centres de formació professional i les empreses, en el procés formatiu dels alumnes.

La formació professional dual permet combinar els estudis al centre amb el treball remunerat a l'empresa.

Actualment un nombre significatiu d’empreses participen en el nou model de formació professional dual, fent possible que els alumnes puguin compatibilitzar la formació als centres educatius amb la formació en entorns laborals reals.

Aconseguir la implantació d'aquesta modalitat de formació revertirà, sens dubte, en la millora de la productivitat i l'ocupació al nostre país.

Vine a l'Institut de Flix i informa't o truca al 977410459

Dim lights Embed Embed this video on your site

Descarregueu-vos el tríptic informatiu de l'FP-DUAL clicant aquí.

Per a més informació podeu consultar la web del Departament d'Ensenyament clicant aquí.