Erasmus+, una experiència enriquidora

Aquest curs 2018-19 l'hem iniciat amb un projecte Erasmus+ aprovat.

"How to Run a Sustainable European Business" és un projecte que segueix amb la cooperativa INSOAP però a nivell europeu.

Al més d'octubre vam iniciar les activitats del projecte. Durant aquest mes ens van presentar al TwinSpace del nostre projecte

Vam començar a treballar en l'elaboració del sabó i vam preparar la rebuda dels nostres socis danesos de la Tommerup Efterskole de Kalundborg

Al mes de novembre vam rebre als nostres socis danesos. Durant aquest mes ha tingut lloc la primera mobilitat d'alumnes. A llarg d'una setmana hem tingut a nou alumnes i dos professors danesos al nostre centre. L'experiència ha estat molt enriquidora per tots.

Ara ens toca esperar al mes de març de 2019 quan un grup d'alumnes i professores de l'Isntitut de Flix es desplaçarà fins a Kalundborg per a continuar amb el projecte.

Anotació: cliqueu damunt de cada imatge per accedir a l'scribd. També teniu l'enllaç a tota la informació del projecte al menú de l'esquerra de la pàgina web del centre, al nostre Twinspace