Alumnes de l'InsFlix a la Mostra Friks

El divendres 13 d’abril va iniciar-se la programació de la 1a Mostra Fricks que organitza l'associació flixanca Tothom a taula. La primera jornada va servir per a presentar la "samarreta solidària" els diners que es recapten de la qual van destinats a l'associació Jeroni de Moragas de Móra d'Ebre.

El dissabte 14 l'associació Cultural Lo Llaüt va organitzar un taller de jocs de taula, d’atzar i de punteria obert a totes les edats. Per a fer possible aquesta activitat es va comptar amb l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut de Flix que va fer de monitor de jocs i va dinamitzar-los. Aquesta és una manera senzilla i pràctica d’interacció entre el nostre centre i la població flixanca.

Entre els jocs de tauler presentats cal destacar l'alquerc, el molí de nou, el felli, l'assalt i l'awalé. Quant a jocs d'habilitat es va poder jugar a futbol xapes i circuit de xapes, practicar el passe-trappe i el joc de l'escalada.

Des d’aquesta pàgina agraïm la col·laboració de l’alumnat de l’institut.